EΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Κτηματογράφηση για τη
δημιουργία Εθνικού Κτηματολογίου. Διαδικασία έως τις πρώτες εγγραφές στα
Κτηματολογικά βιβλία και άλλες διατάξεις.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
Aρθρο
18
1. Επιτρέπεται η ταξινόμηση ως επιβατηγών δημοσίας χρήσης για τις περιοχές Αθηνών-Πειραιώς και Περιχώρων και Θεσσαλονίκης, όπως αυτές καθορίζονται με το άρθρο 1 του ν.1437/1984, μεταχειρισμένων εκ κατασκευής αντιρρυπαντικής τεχνολογίας βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, τα οποία έχουν κατασκευασθεί την τελευταία προ του έτους κατάθεσης του σχετικού παραστατικού εισαγωγής ή της Ειδικής Δήλωσης, διετία, έχουν ταξινομηθεί σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πληρούν του όρους και τις προϋποθέσεις της ΚΥΑ 28433/2448/1992 (ΦΕΚ 542 Β΄) ή της ΚΥΑ33976/3189/1993 (ΦΕΚ 822 Β΄).
2. Τα οχήματα της παραπάνου παραγράφου 1 απαλλάσσονται από τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης του άρθρου 1 του ν.363/1976 (ΦΕΚ 152 Α) και του άρθρου 4 του ν.1108/1980 (ΦΕΚ304Α΄), όπως ισχύουν κατά ποσοστό 90% ή 80% αντίστοιχα, αν έχουν κατασκευαστεί ένα (1) ή δύο (2) έτη προ του έοτυς κατάθεσης του σχετικού παραστατικού εισαγωγής ή της Ειδικής Δήλωσης.
Οι διατάξεις του άρθρου 41 του ν.1882/1990 (ΦΕΚ 43 Α΄) εφαρμόζονται ανάλογα και για τα αυτοκίνητα του παρόντος άρθρου.
3. Μα κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζεται η διαδικασία και τα απιτούμενα δικαιολογητικά για το χαρακτηρισμό μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και την πιστοποίηση του έτους κατασκευής, καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια εφαρμογής του παρόντος άρθρου.